9.30 - 10.00 Regisztráció

10.00 - 10.30
Tetten érés! Milyen pszichológiai elveket alkalmaznak a hirdetők? - vetítés és elemzés
Néhány hirdetés vetítése után elemezzük, hogy milyen pszichológiai elveket használnak a hirdetők, azaz hogyan akarják befolyásolni a gondolkozásunkat az értékesítés közben.
F
öldi Miklós, FMD Consulting, pszichológus tréner

10.30 - 11.00
Értékesítői lábnyom - pozitív emléknyomok egy tárgyalás után
Érzelmek és élmény nélkül ma már nem megy az értékesítés, hiszen érveink racionális hada szilárd ellenvetéseket szül. Meg kell tanulnunk üzleti célú történeteket mesélni; röviden, ütősen!
Baranyai Attila, Develor, mestertréner


11.00 - 11.30
Fától az erdőt - a külső szem szerepe egy tárgyalás folyamán
Mindenkinek van egy elképzelése arról, hogy milyen ő tárgyalás közben, de titokban mindenki szeretné, ha egy profi ezt látná és visszajelezne neki arról, hogy mit csinált jól, és mit rosszul. Ezt a szívességet teszi meg a videómentor, aki kíméletlenül rámutat az igazságra. Hogy néz ez ki a gyakorlatban? Hol vannak a töréspontok egy tárgyalásban? Mikor nem látjuk a fától az erdőt?
dr. Serényi János, Értéktrend Kft., ügyvezető, Executive tréner, coach

11.30 - 11.50 Kávészünet

11.50 - 12.15
Hogyan lesz a reklamációból értékesítés? - Szemléletmódváltás a call centerekben
Az utóbbi idők trendeje,  hogy  a bejövő hívásokat (legyen az reklamáció vagy információkérés) átfordítják a cégek értékesítésbe. Milyen szemléletmód- és attitűdváltásra van ehhez szükség, és hogyan csinálja ezt a Magyar Telekom?​
Méry Katalin, Magyar Telekom, ügyfélszolgálati igazgató

12.15 - 12.40
A pénz az utcán hever – de vajon ki hajol le érte?
Szisztematikus lead generálás és pipelineépítés a vállalati értékesítésben: miért nem jók a sales csapatok hideg megkeresésekben, hogyan azonosíthatók a potenciális ügyfelek, és hogyan konvertálhatók hatékonyan a leadek?
Pogány András, Lead Generation, ügyvezető


​Tegyél próbára minket! Mondd el, hogy milyen feltételeknek megfelelő leadre van szükséged, és mi vállaljuk, hogy 2 héten belül generálunk neked 1 komoly érdeklődőt!
Bővebb információt, az erre a célra kihelyezett dobozt és kártyákat megtalálod a helyszínen Lead Generation Kft. felirattal!

12.40 - 14.10 Ebédszünet

14.10 - 14.30
Aranybánya az orrunk előtt
A meglévő ügyfélbázis ki nem használt potenciálja: mennyit veszítünk, ha kihagyjuk a keresztértékesítés kínálta lehetőségeket, ha nem tudunk meg elég infót az ügyfeleinkről vagy épp, ha nem foglalkozunk az inaktív ügyfeleinkkel?
Dámosy Dániel, Lead Generation, divízió vezető

14.30 - 15.20
Hogyan olvassunk a partnerünk tudatalattijában? 
Produkció és előadás
A mentalisták befolyásolják, majd olvassák a másik ember tudatalattijában lévő gondolatokat. Hogyan?? És hogyan lenne hasznosítható ez a tudás egy tárgyalás során? Bepillantás egy mentalista munkájába.
Breiner Tamás, mentalista


15.20 - 15.35 Kávészünet

15.35 - 17.00 Salesforce szekció

15.35 - 16.00
Ügyfélélmény a CRM segítségével - történetek az adatok mögött, foglalástól a megérkezésig
Mit jelent egy utazásszervező cég életében a CRM bevezetése? Mennyivel tud meg többet az utasokról, és ezáltal mennyivel lesz eredményesebb az értékesítés? És vajon mit éreznek meg ebből a Neckermann ügyfelei?
Dr. Szvoboda János, NUR Neckermann Kft., cégvezető


16.00 - 16.30
Mit tudnak a legjobbak? - Értékesítés 2017: Big picture

Melyek azok a CRM stratégiák és eszközök, amiket a vezető cégek alkalmaznak pozíciójuk megőrzéséért? És melyek azok a trendek, melyek formálják az értékesítés szerepét? A Salesforce globális, 3000 értékesítési felsővezetőt megkérdező,  "State of Sales" kutatásának ismertetése.
G. Nagy Gergő, Attention CRM Consulting, Business Consulting Manager

16.30 - 17.00
Sales és marketing együttműködése - CRM vezérelt marketing az értékesítés szolgálatában

Sales és marketing, sok helyen kutya-macska viszonyt idéző szavak. Hogyan lehetne gördülékenyebbé tenni ezt a fajta együttműködést? Hogyan tudja az értékesítést támogatni a marketing-automatizáció és mi a szerepe ebben a CRM-nek? Honnan indultunk, hol tartunk most és mi a jövő?
Polacsek Zsolt, Attention CRM Consulting, Marketing Consulting Manager

17.00 - 18.00 Szabad program, wellness

18.00 - 20.00 Vacsora

20.00 - 21.00 A programra előzetes regisztráció szükséges.
Te hogy adnád el ezt a tűzőgépet? Na, és magadat?
Csoport- és önismereti játék

Földi Miklós pszichológus tréner vezetésével többféle improvizációs játékra kerül sor, melyben (egy rendhagyó bemutatkozást követően) különböző stílusokban kell különböző tárgyakat, különböző célcsoportnak értékesíteni. Nincs rossz válasz! Semmi más célja nincs a programnak, mint a felhőtlen szórakozás, és egymás megismerése az esti buli előtt.

21.00 - tól Buli, bowling​


A konferencia programját folyamatosan frissítjük, a programváltozás jogát fenntartjuk. A rendezvényre való regisztráció a részvételi díj elfogadásának és megrendelésnek minősül, a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A részvételi díjról számlát postázunk ki a megadott címre, 8 napos fizetési határidővel. Az étel és ital közvetített szolgáltatás. A rendezvény teljes időtartama alatt kép- és videófelvételek készülnek.