9.30 - 10.00 Regisztráció

10.00 - 10.30
Tetten érés! Milyen pszichológiai elveket alkalmaznak a hirdetők? - vetítés és elemzés
Néhány hirdetés vetítése után elemezzük, hogy milyen pszichológiai elveket használnak a hirdetők, azaz hogyan akarják befolyásolni a gondolkozásunkat az értékesítés közben.
F
öldi Miklós, FMD Consulting, pszichológus tréner

10.30 - 11.00
Értékesítői lábnyom - pozitív emléknyomok egy tárgyalás után
Érzelmek és élmény nélkül ma már nem megy az értékesítés, hiszen érveink racionális hada szilárd ellenvetéseket szül. Meg kell tanulnunk üzleti célú történeteket mesélni; röviden, ütősen!
Baranyai Attila, Develor, mestertréner


11.00 - 11.30
Fától az erdőt - a külső szem szerepe egy tárgyalás folyamán
Mindenkinek van egy elképzelése arról, hogy milyen ő tárgyalás közben, de titokban mindenki szeretné, ha egy profi ezt látná és visszajelezne neki arról, hogy mit csinált jól, és mit rosszul. Ezt a szívességet teszi meg a videómentor, aki kíméletlenül rámutat az igazságra. Hogy néz ez ki a gyakorlatban? Hol vannak a töréspontok egy tárgyalásban? Mikor nem látjuk a fától az erdőt?
dr. Serényi János, Értéktrend Kft., ügyvezető, Executive tréner, coach

11.30 - 11.50 Kávészünet

11.50 - 12.15
Hogyan lesz a reklamációból értékesítés? - Szemléletmódváltás a call centerekben
Az utóbbi idők trendeje,  hogy  a bejövő hívásokat (legyen az reklamáció vagy információkérés) átfordítják a cégek értékesítésbe. Milyen szemléletmód- és attitűdváltásra van ehhez szükség, és hogyan csinálja ezt a Magyar Telekom?​
Méry Katalin, Magyar Telekom, ügyfélszolgálati igazgató

12.15 - 12.40
A pénz az utcán hever – de vajon ki hajol le érte?
Szisztematikus lead generálás és pipelineépítés a vállalati értékesítésben: miért nem jók a sales csapatok hideg megkeresésekben, hogyan azonosíthatók a potenciális ügyfelek, és hogyan konvertálhatók hatékonyan a leadek?
Pogány András, Lead Generation, ügyvezető


12.40 - 14.10 Ebédszünet

14.10 - 14.30
Aranybánya az orrunk előtt
A meglévő ügyfélbázis ki nem használt potenciálja: mennyit veszítünk, ha kihagyjuk a keresztértékesítés kínálta lehetőségeket, ha nem tudunk meg elég infót az ügyfeleinkről vagy épp, ha nem fogllkozunk az inaktív ügyfeleinkkel?
Dámosy Dániel, Lead Generation, divízió vezető

14.30 - 15.20
Hogyan olvassunk a partnerünk tudatalattijában? 
Produkció és előadás
A mentalisták befolyásolják, majd olvassák a másik ember tudatalattijában lévő gondolatokat. Hogyan?? És hogyan lenne hasznosítható ez a tudás egy tárgyalás során? Bepillantás egy mentalista munkájába.
Breiner Tamás, mentalista


15.20 - 15.35 Kávészünet

15.35 - 17.00 Salesforce szekció

15.35 - 16.00
Ügyfélélmény a CRM segítségével - történetek az adatok mögött, foglalástól a megérkezésig
Mit jelent egy utazásszervező cég életében a CRM bevezetése? Mennyivel tud meg többet az utasokról, és ezáltal mennyivel lesz eredményesebb az értékesítés? És vajon mit éreznek meg ebből a Neckermann ügyfelei?
Dr. Szvoboda János, NUR Neckermann Kft., cégvezető


16.00 - 16.30
Mit tudnak a legjobbak? - Értékesítés 2017: Big picture

Melyek azok a CRM stratégiák és eszközök, amiket a vezető cégek alkalmaznak pozíciójuk megőrzéséért? És melyek azok a trendek, melyek formálják az értékesítés szerepét? A Salesforce globális, 3000 értékesítési felsővezetőt megkérdező,  "State of Sales" kutatásának ismertetése.
G. Nagy Gergő, Attention CRM Consulting, Business Consulting Manager

16.30 - 17.00
Sales és marketing együttműködése - CRM vezérelt marketing az értékesítés szolgálatában

Sales és marketing, sok helyen kutya-macska viszonyt idéző szavak. Hogyan lehetne gördülékenyebbé tenni ezt a fajta együttműködést? Hogyan tudja az értékesítést támogatni a marketing-automatizáció és mi a szerepe ebben a CRM-nek? Honnan indultunk, hol tartunk most és mi a jövő?
Polacsek Zsolt, Attention CRM Consulting, Marketing Consulting Manager

17.00 - 18.00 Szabad program, wellness

18.00 - 20.00 Vacsora

20.00 - 21.00
Sales fókuszú önismereti csapatjáték egy pszichológus tréner vezetésével. A programra előzetes regisztráció szükséges.


21.00 - tól Buli, bowling​


A konferencia programját folyamatosan frissítjük, a programváltozás jogát fenntartjuk. A rendezvényre való regisztráció a részvételi díj elfogadásának és megrendelésnek minősül, a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A részvételi díjról számlát postázunk ki a megadott címre, 8 napos fizetési határidővel. Az étel és ital közvetített szolgáltatás. A rendezvény teljes időtartama alatt kép- és videófelvételek készülnek.