8.00 - 9.00 Regisztráció

9.05 - 9.35 Rejtett meggyőzőerők
Forgács Attila dr.habil., szociálpszichológus, egyetemi docens (ELTE-Corvinus)
​A befolyásolás egyidős az emberi civilizációval. A 20.században olyan technikák jelentek meg, melyek kicselezik a tudatos kontrollt, a befogadó észre sem veszi, hogy befolyásolták, ezért az üzenetet saját ötletként éli át. Az előadó a tudatküszöböt megkerülő befolyásolási módszerekről beszél.

9.40 - 10.05 Középpontban az ügyfél! - Design thinking a gyakorlatban sales szemszögből
Farkas András, Telenor, head of mass retail
Az értékesítő, aki csak eladja a termékét anélkül, hogy az ügyfél valódi igényét szolgálná ki már rég elvérzett. A jövő azé, aki figyeli a vásárlót, közösen alkot vele, terméket fejleszt, és elébe megy a jövő kihívásainak. Mit jelent a hangzatos design thinking a gyakorlatban – értékesítői szemszögből?

10.10 - 10.40 A gesztusok, szavak, testbeszéd ereje egy tárgyalásban - min múlhat egy megállapodás?
Végh József, pszichológus, túsztárgyaló
Ha valaki, egy túsztárgyaló pontosan tudja, hogy egy tárgyaláson mit miért mond és tesz, hiszen emberéletek múlhatnak egy-egy rosszul megválasztott mondaton, hangsúlyon. Mi hasznosítható ebből a tudásból egy értékesítő számára?

10.45 - 11.05 Kávészünet

11.05 - 11.20 A sales jövője
Tóth Gergely, HR Fest, társalapító
​Milyen lesz a sales jövője? Milyen elérhető technológiai újítások vannak már most a piacon, ami megkönnyíti egy sales-es munkáját?

11.25 - 11.45 Úton az élmény központok felé - Mire vágyik az ügyfél?
Román Gergely
, Decathlon Magyarország, ügyfélélmény igazgató
Ha valaki járt már a Decathlonban, biztosan érzékelte, hogy nem tudja, mitől, de egyszerűen ott jó vásárolni. Nem ciki órákat eltölteni az áruházban, sportolni közben, mindent kipróbálni. Román Gergely elárulja, hogy mitől működik ez, milyen elemekből áll a tudatos "ügyfélkényeztető" megoldások tárháza náluk.

11.50 - 12.10 Hogyan (ne) motiváld az értékesítőket?
Egri András, vezetői tanácsadó, visszajelzés-menedzsment szakértő
A célprémiumok, bónuszok, hagyományos motivátorok kora lejárt, a legtöbbje csak rövid távú eredményt hoz, miközben szépen lassan fojtja meg a belső motivációt. De akkor mi működik hosszú távon?

12.15 - 13.15 Ebédszünet

13.20 - 13.45 Szófordulatok, amik eladnak - a kívánt hatást elérő kommunikáció technikája
dr. Grád András, pszichológus-jogász
A jogi diploma után a pszichológiát is elvégezte és beleásta magát az NLP területébe. Az utóbbi időkben a politikusok, értékesítők is felfedezték maguknak a pszichológiának ezt a - számukra hasznosítható - területét, tekintve, hogy ők is meggyőzni, eladni akarnak. Mi a nyelvhasználat és a gondolkozás közti kapcsolat, és milyen példákon keresztül érhető tetten a szuggesztív kommunikáció?

13.50 - 14.05 Mindenek előtt magadat add el! - A karizmatikus prezentáció titka 15 percben
Bolya Imre, inspirációs előadó, tréner
Egy prezit már mindenki összerak, de mik lesznek azok az eszközök, amelyek segítségével olyan karizmatikus előadást tarthatunk, amelynek hatására tényleg átmegy az üzenetünk?

14.10 - 14.25 Röviden, tömören, figyelemfelkeltően - Hogy írj emailt? Hogy jelenj meg a social mediában? Hogy érd el a közönségedet?​
Kisszékelyi Veronika
, Central Médiacsoport, nlc és női portfólió termékfelelős
Veronika régóta nagyipari szinten dolgozik nap mint nap azért, hogy tartalmaik megnyerjék a közönség figyelmét egy nagyon szoros hírversenyben. Többszázezer ember figyelmét, érdeklődését tesztelve foglalja össze nekünk a több évtizedes tapasztalatokat: milyen címekre, szavakra vevők az emberek, mikre nem nem, és mikor, hogyan érdemes értékesítőként megszólítani leendő ügyfeleinket.

14.30 - 14.45 Értékesítőként hogy alkalmazkodj az új Facebook szabályozáshoz?
Lévai Richárd, RG Stúdió, Facebook-szakértő, tanácsadó
2018. januárjától a Facebook néhány intézkedésével megnehezítette a Facebookon történő értékesítéseket, eléréseket. Értékesítőként hogy alkalmazkodjunk ehhez? Tippek, trükkök.

14.50 - 15.05 Kávészünet

15.10 - 15.35 Hogy adsz el te? 3 értékesítő 3 különböző területről, mindenki a saját területe egyik legjobbja
Kerekasztal-beszélgetés​

Illés Gergő, Assessment Systems, senior tanácsadó és projekt menedzser
Soós Péter, Hold Zrt., senior privát vagyonkezelő
Weiszenberger Dénes, Mazda - Autó Mirai, senior értékesítési tanácsadó
Leülsz egy potenciális vevővel, te tudod előre, hogy fog-e vásárolni tőled? Milyen jelekből olvasol? Mit teszel, ha tudod, hogy nem a te embered? Hogy fordítasz meg egy beszélgetést? Mi történik a második felvonásban, pl. autóátadás, szerződés-aláírás, 3 karton bor megvásárlása stb. Hogyan tovább? Hogy lesz az egyszeri vevődből törzsvásárló? Mi az, amit tudatosan teszel és mi az, amit magad sem tudod, hogy miért, de működik?
Moderátor: Gábor Fanni, Üzlet & Pszichológia, főszerkesztő

15.40 - 16.00 Vágyak vs. célok - A hatékony célkitűzés pszichológiája
Limpár Imre, tanácsadó szakpszichológus
Céljai a legtöbb értékesítőnek vannak, főleg számokban meghatározva. De mi van a számokon túl? Mivel inspirálhatjuk magunkat a céljaink kitűzése által?

16.05 - 16.25 Hogy engedd el a stresszt a nap végén?
Horváth Ágnes, mindfulness-tréner
Az értékesítői munka az egyik legstresszesebb munka, folyamatosan függőségben tart, nagy mértékben határozza meg a fizetésünkön túl a hangulatunkat mások pozitív vagy negatív visszajelzése. Hogy engedjük ezt el a nap végén, és hogyan húzzuk meg a saját határainkat?

16.30 Előadások vége

16.30 - 17.30 Lego workshop - Játssz komolyan!
Önismeret és kreatív energiák felszabadítása Legó-val, egy képzett pszichológus - Lego Serious Play facilitátor: Földi Miklós Dániel vezetésével.
A program keretében csupán legózni kell!
A workshop maximális létszáma 15 fő, a regisztráció a jelentkezés sorrendjében történik.


A konferencia programját folyamatosan frissítjük, a programváltozás jogát fenntartjuk. A rendezvényre való regisztráció a részvételi díj elfogadásának és megrendelésnek minősül, a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A részvételi díjról számlát küldünk a megadott e-mail címre, 8 napos fizetési határidővel. Az étel és ital közvetített szolgáltatás. A rendezvény teljes időtartama alatt kép- és videófelvételek készülnek.